ایرانی ها زمینه ساز ظهور هستند

ایرانی ها زمینه ساز ظهور هستند

یرانی ها زمینه ساز ظهور هستند

 

دانلود سخنرانی ((ایرانی ها زمینه ساز ظهور هستند)) ......

سخنران آیت الله ناصری

 

 

((ایرانی ها زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله هستند))

 

 

 

 

میزان حجم دانلود : 19/8 مگابایت

 

مقدمات  ظهور حضرت را ایرانی ها فراهم می کنند چند روایت در این زمینه برایتان خدمتتان عرض می کنم.

 

سوره محمد آیه 38:

 وَ إِنْ تَتَوَلَّوْا یَسْتَبْدِلْ قَوْماً غَیْرَکُمْ

حضرت حق می فرماید ای محمد (ص) به عرب ها بگو اگر شما پشت به من کردید و من را ترک کردید عده ای به جای شما می آیند و دین و اسلام را یاری می کنند.

سوره جمعه آیه 3 :

وَ آخَرینَ مِنْهُمْ لَمَّا یَلْحَقُوا بِهِمْ

این ها چه کسانی هستند که  به نبی اکرم و اهل بیت ملحق می شوند.

 

 

از حضرت رسول (ص) پرسیدند : این عده ای که بعد از ما می آیند چه کسانی هستند ؟ حضرت سلمان نسشته بودند و حضرت دستشان را گذاشتند برشانه ی حضرت سلمان و فرمودند: ایشان و قوم ایشان خواهند آمد و دین اسلام را یاری می کنند.

در ذیل همین آیه ها ی شریفه هم مفسرین شیعه در مجموعه البیان المیزان و هم اهل سنت همین مطالب را فرمودند و روایات متعددی در این زمینه است .

در روایتی از رسول اکرم (ص) است که می فرماید: در آخر الزمان اعراب دنبال دنیا و ریاست می روند و ایرانی ها مثل پروانه اطراف اهل بیت می گردند.

 

یک روایت دیگری از ابو الحدید (یکی از علمای برجسته ی اهل سنت که کتابی از شرح نهج البلاغه  به نام الغدیر را در 20 جلد نوشته است) در جلد دوم کتاب الغدیر صفحه 284 این روایت را نقل کرده که امیر المومنین (ع) روی ممبر مشغول صحبت بودند و موقعی که اشعث ابن قیس (که مخالف امیر المومنین بود و در شهادت حضرت نیز دخیل بود) زمانی که دید حضرت امیرالمومنین در ممبر مشغول صحبت هستند و ایرانی ها مثل پروانه اطراف  و دور حضرت را گرفته و نشسته اند و جایی نبود که بیاید جلو بشیند خیلی ناراحت شد و بعد بلند به حضرت گفت :که این سرخ مویان اطراف شما را گرفته اند و برما چیره شده اند (و برما افتخار می کنند) زمانی که حضرت حرفهایش را شنید پاهای مبارکشان را از شدت ناراحتی بر ممبر می زدند .

و صعصعه ابن صوحان ( از فداییان امیر المومنین ) تا این مطلب را شنید بلند شد و گفت : ما را با اشعث چکار، امروز حضرت مطالبی را راجع به اعراب می فرمایند که تا آخر الزمان بر زبان ها جاری باشد و حضرت فرمودند : کدام یک از شکم پرستان بی شخصیت مرا معذور می دارد که بعضی از آنها همانند الاغ در تخت خواب خود می غلتند و عزت چشم می کنند تا ایرانی ها را از چشم خود دور کنم محال است چنین کاری را بکنم.

 

احمد ابن حنبل از نبی اکرم (ص ) نیز روایت می کند که پیامبر به اهل بیت خودش فرمود: ایرانی ها در آخر الزمان اطراف شما را می گیرند و آنها به مثل شیرانی می باشند که شجاع هستند و اهل فرار نیستند و از ولایت دفاع می کنند و دشمنان را نابود می کنند و از غنایم استفاده نمی کنند.

و در روایت دیگری نیز می گوید که رسول اکرم (ص) فرمودند که : ایرانی ها از طرفداران ما هستند و از دوستداران ما می باشند

ابی نعیم ( که یکی از علمای برجسته ی اهل سنت هست ) نقل کرده است از نبی اکرم (ص) که من به ایرانی ها بیش از شما اعتماد دارم .

و در این زمینه ها روایات فراوانی نقل شده است .

 

 

 

 

 

 

سوره الاسراء آیه 5 :

بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا

می فرستیم برای شما بنده هایی را که صاحب قدرت هستند و شما را سرکوب می نمایند.

در خیلی از روایت ها تعریف ایرانی ها و یمنی ها را کرده است که یمنی ها یک سال قبل از ظهور حضرت زمینه سازی برای ظهور حضرت دارند و ایرانی ها در چندین سال قبل زمینه سازی برای ظهور حضرت می کنند.

 

 

 

علائم ظهور حضرت مهدی (عج) دو قسم است :

1- علائم حتمی

2-علائم احتمالی (که حدود 900 علائم است برای ظهور حضرت و این علائم اغلبش واقع شده اند.)

علائم اتفاقیة (احتمالی ) حدود 10 تا 15 سال قبل از ظهور حضرت می باشند اما علائم حتمی یکسال یا 8 ماه قبل از ظهور حضرت است

1- یکی از علائم صد در صد برای اینکه یقین پیدا نماییم که حضرت ظهور می نمایند خروج سفیانی است.

و سفیانی که احتمالا مراد عثمان ابن عنبسه می باشد که در شام قیام کرد و 5 شهر را گرفت تعیین نمایید که ده ماه بعد حضرت مهدی (عج) ظهور می نماید.

2- سید حسنی

سید حسنی هم در یک ماه با سفیانی قیام می کند. که سفیانی در شام قیام می کند و سید حسنی در ایران قیام می کند و تبلیغ از حضرت می کند و اطرافش را می گیرند. که در این بحث روایات زیادی آمده است و مفصل است.

3-  صدای آسمانی جبرئیل

این صدا تقریبا دو سه ماه قبل از ظهور حضرت است موقعی که صدای آسمانی را شنیدید :که مردم آماده باشید حضرت بقیة الله آمده است .

 

 

 

که در سوره الاسراء آیه 81 آمده است.

 جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

حق آمد و باطل نابود شد آری باطل همواره نابود شدنی است.

دو سه ماه بعد از آن ظهور حضرت جهانی می شود.

که این آیه روی بازوی دست راست حضرت با خط جلی و الهی نوشته شده است .

و بعد شیطان هم صدا می زند که خدایای شما عثمان ابن عنبسه  وادی یابس (سرزمینی واقع در منطقه حوران ، نزدیک اذرعات (درعا) در مرز سوریه و اردن ) قیام کرده و بروید به سوی او ، تمام این صدا ها به همه می رسد و هرکس هم به زبان خودش می شناسد.

و بعد حضرت بقیه الله صحبت می کند که صدای حضرت صدای سوم می باشد که می فرماید:

 

 

 

بَقِیَّةُ اللّهِ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ وَمَا أَنَاْ عَلَیْکُم بِحَفِیظٍ

آنچه خداوند (پس از اداء حق غیر) برایتان باقى مى‏گذارد براى شما بهتر است اگر ایمان دارید، و من بر شما گمارده و نگهبان نیستم (تا مواظب ایمان و عمل و متصدى پاداش و کیفر شما باشم)

 

 

قبل از اینکه انقلاب پیروز شود اسلام نقشی در دنیا نداشت و کسی نمی دانست که اسلام چه چیزی هست واگر چنان چه حضرت قبل از انقلاب قیام می کردند چه کسی امام زمان (عج) را می شناخت و آنچه که اسلام و شیعه را به دنیا شناساند  بین و بین الله  این انقلاب است و زمینه ساز بودن ایرانی ها برای ظهور امام زمان (عج) همین است .ایرانی ها هستند و آمدند اسلام و قرآن و ولایت را به دنیا شناساندند و زمانی که صدایی می آید که می گوید: جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا همه دنیا می فهمند که نشانه ی ظهور و صدای جبرئیل است پس دلیل اینکه این همه روایت آمده که ایرانیان زمینه ساز ظهور هستند همین انقلاب است که باعث شناساندن حضرت به دنیا شد.

پس منتظر ظهور باشید

 

 

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!