بچه هیئتی حواست هست...؟؟

بچه هیئتی حواست هست...؟؟

بچه هیئتی حواست هست

 

بچه هیئتی حواست هست...؟؟

متاسفانه در عصر امروز هیئت های ما به یک شکل دیگری تشکیل میشود ...

 

 

خدا لعنت کند کسی را که در دستگاه امام حسین (ع) بخواهد دخالت کند اما خب ما اینجا می خواییم جدا سازی کنیم دستگاه امام حسین رو با دستگاه یه سری سوء استفاده گر.

اولا این که هر جا اسم امام حسین بیاد خود سید الشهدا صاحب اون مقام و اون مکان هست . تو این هیچ شکی نیست.

اما متاسفانه بچه هیئتی های ما هستند که ...!!!!

داشتیم با چند نفر از دوستان به اصطلاح هیئتی بحث می کردیم به این رسیدیم که چرا ما باید با سنی جماعت یا اهل تسنن وحدت ایجاد کنیم؟

چرا باید برادر باشیم؟مگر همون عمر نبود که در خونه امام علی رو آتش زد؟ما با سنی هیچ وقت برادر نمی شویم !!!!

خب مسلما وقتی با یک آدم نابلد بخوای بحث کنی باید این جور چیزا رو بشنوی.د آخه مرد مومن کی گفته عمر در خونه امام علی رو آتش زد؟ !!! الان در وهله اول مگه اسلام نیست؟اگر به حرف اینجور افراد بخواییم تکیه کنیم اول این که جنگ مذهبی می شه تو خاورمیانه !!مثالش تو سیستان بلوچستان برادران تشیع دارند با برادران اهل تسنن زندگی می کنند و بسیار هم مهربانانه برخورد می کنند.دوم این که نه تنها اسلام نابود می شود بلکه خدا هم فراموش می شود.

این از این مساله که به بعضی دوستان خواستم بگم.اگر مطیع امر رهبری نباشیم نمی تونیم پیشرفت کنیم.

یک مثال ساده:

می دانید چرا فلسطین تا کنون نتوانسته استقلال پیدا کنه؟چون این ها به صورت حزب هستند و نمی تونن وحدت ایجاد کنند.اما ایرانی جماعت با وحدت همراه با امام خمینی 8 سال دفاع جانانه کرد و استقلال خودشو پیدا کرد.

پس امر رهبری در حال حاضر واجب تر از امر عقل شماست.

 

دوم این که :

یه عده راه افتادن به تازگی درباره قمه زنی و ... بحث می کنن.

می گن نمی دونم حضرت زینب سرشو کوبیده به کجاوه یا نمی دونم چی چی !

اولا بگم که روایت از امام سجاد داریم که فرمودند : جسارت هایی به آل الله شد که تاکنون نظیرش رو تاریخ ندیده!تنها شخصی که سوار بر روی شتر بود امام سجاد اون هم به خاطر مریضیش بود.اون وقت حضرت زینب کجاوه از کجا آورده که سرشو کوبیده ؟ مگه نمی گین کجاوه ! یه خورده با سند و مدرک حرف نمی زنن متاسفانه !

یه عده هم ربط می دن به حجامت که می گن قمه زنی نوعی حجامته!

من دو تا عکس می زارم قضاوت با خودتون:

این یه عکس از قمه زنی هست:

http://up.yargomnam.ir/view/534345/n00066066-r-s-005.jpg

 

این هم یه عکس در باب حجامت که سفارش شده از امام صادق می باشد.

امام صادق فرمودند حجامت از ابرو به اندازه چهار انگشت تا بالای پیشانی ثواب دارد و دارای فواید بسیار زیادی برای سر است.

حجامت به چند نوع است که فکر کنم این نوعش زالو باشه ...

http://up.yargomnam.ir/view/534349/1e67f425218819ca53b3a4a11d6c0bbc.jpg

 

حالا خودتون مقایسه کنید.کدوم کار عاقلی تر و منطقی تره؟آیا واقعا می شه قیاس کرد؟

بچه های هیئتی ، اونایی که قمه می زنید اگر اعتقاد به امام حسین و حضرت زینب دارید بهتره بدونید حضرت زینب به امامش پناه برد ...

حضرت زینب بعد از امام حسین ؛ امام سجاد رو رهبر خودش قرار داد.اگر به این ها اعتقاد داری تو هم باید به امام زمانت گوش بدی.امام زمانت می گه برو از مرجع تقلیدت بپرس.مرجع تقلیدت می گه ولایت فقیه.ولایت فقیه هم می گه حرام !‌حالا تو هی خودتو قانع کن.

 

مگه ندیدید که غربی ها این فیلم های قمه زنی را در رسانه های غربی پخش میکنن با این عنوان که:

این شیعه ها و مسلمون ها یه مشت وحشی هستند که به خودشون آسیب میزنن. و همین داعش رو هم با عنوان مسلمون های وحشی یاد میکنن. ولی خوشبختانه مبارزات ایران علیه داعش این نظر رو باطل میکنه...

 

ما باید الگوی یک مسلمون شیعه باشیم تا از رفتار های ما به دین و مذهب ما پی ببرن و جذب کننده باشه برای دیگر ادیان که بعضی افراد از آنها حقیقت طلب هستند و در جستجوی دین راستین هستند.

 

اما مسئله سوم که می خوام عرض کنم در مورد کاور مطلب هست.

(جمله غلط) = منتظران مهدی به گوش:  حسین را منتظرانش کشتند.

 

این جمله بسیار تن آدمو می لرزونه.اگر دقت کرده باشین همونایی که نامه امضا کردند برای امام حسین که منتظرش بودن یهو بر علیهش شدن و فبها ...

 

اولا اونهایی که در صحرای کربلا مقابل امام حسین بودن میگفتن: « بغضاَ لا بیک » یعنی بغض و کینه ما از پدرت علی (ع) هست...! آیا اینجور آدمها منتظر امامشون هستند و مسلمون اند؟؟!

ثانیاَ تمام اونها برای پاداش و غارت کردن اموال امام بود که میل به مبارزه داشتند و یا از جنگ های امام علی (ع) خیر ندیده بودند. که در اینصورت اصلا نمیشه به اینها گفت مسلمان !!

چون امام با بعضی مسلمونای به ظاهر با ایمان هم میجنگید همان هایی که پیشانی هایشان در اثر سجده های طولانی کِبِره میبست و در سجاده خوابشان میبرد...ولی از ایمان نشانه و علامتی نداشتند.

 

 

 

نشه که ما هم اونطوری بشیما؟ خودمون رو برای ظهور آماده کنیم که همه چیز ختم می شه واسه ظهور ... هر کاری و عملی می کنید هدفتون ظهور آقا باشه که ان شالله خواهیم دید آقا رو !

متاسفانه بچه هیئتی های ما از امام حسین فقط به سر زدن و سینه زنی رو یاد گرفتند.

البته خیلی کم هستند که اینطورین و ماشالله همه ولایتی و امام زمانین.اما به قول آیت الله قرائتی پسری که هیئتی بود اومده به من می گه حاج آقا مگه غسلی به نام جنابت هم داریم؟ خب مشکل ما همینه ...

آموزش های لازم رو نمیبینن و نادانسته بعضی کار هایی رو میکردند که به همون شکل دیده اند یا برایشان خوشایند است...

متاسفانه بچه های هیئتی ما اصول دین رو ول کردن چسبیدن به فروع دین... راه فرعی رو دارن می رن.

امام حسین نرفت که ما واسش سینه بزنیم یا خودمونو بترکونیم.نمی گم سینه نزن.اما سینه ای که دو دقیقه بعد گناه کنی به درد امام زمانت نمی خوره.

 

شاید دارم اشتباه می گم ولی منطق هر شخصی می گه یه کاری باید یه هدفی داشته باشی.اونی که می گه من دیوونه حسینم بره داستان لیلی و مجنون رو بخونه.آدم اگر دیوونه یه شخصی باشه خودشو طوری می کنه که اون شخص راضی باشه ... صحبتم با خودمم هست کسی به دل نگیره.

متاسفانه هدف اصلی گم شده.الان مردم بیشتر از این که منتظر ظهور باشن منتظر محرمن.به خدا ظهور واجب تر از خیلی چیز های دیگست.کاش واسه غریبی آقامون و مظلومیتش هم فکر کنیم.

امام حسین رو بزاریم در کنار امام زمان.باز امام حسین یه 72 نفر رو داشت که بتونه جنگ کنه.باز یه عباس داشت که یه تنه کل لشگرو حریف بود.باز یه خواهر داشت که هر وقت دلش می گرفت با خواهرش دیدار می کرد.

اما امام زمان چی؟امام زمان نه مادری ؛ نه خواهری ؛ نه برادری ؛ نه پسری ؛ نه یاری ... هیشکی نیست بهش کمک کنه.

کاش کمی فکر کنیم. تا افرادی که کمکدست آقا نباشن ظهور شکل نخواهد گرفت...

امام خامنه ای یک جمله زیبا گفتند که: امام زمان آمدنی نیست , آوردنیست...!!

 

یه حرف دلی بود خواستیم بگم.دیدگاهی هم داشتین بسم الله ...

با استفاده از مطالب: یارگمنام

 

پاسخ دهید

1 نظر

علی آقا  ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۹:۵۸

ممنون واقعا حرف درست و حسابی زدی.. خیلی از هیئتی ها اصلا توجیه نیستن .. و دارن ضربه به اسلام میزنن و دلشون خوشه که دارن عزاداری میکنن اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!