نظر پوتین درباره ی شیعیان و رهبر معظم انقلاب

نظر پوتین درباره ی شیعیان و رهبر معظم انقلاب

 

پوتین می گوید:حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی کرد او تا به این حد همه جانبه نگر باشد. او دانشمندی است که ...

 

 

 


به گزارش بولتن نیوز؛ به گفته این منابع با توجه به توضیحاتی که مسئولان تشریفات ریاست جمهوری روسیه درباره مقام رهبری در جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت فقیه به وی داده بودند وی در طول مسیر خود از روسیه به ایران و از فرودگاه تا مکان استقرار خود مدام از اطرافیان خود می پرسید که من چگونه باید رفتار کنم؟ وقت ملاقات من با ایشان در چه زمانی است و ایشان را چگونه باید خطاب کنم؟

 

به گفته یک منبع آگاه این اضطراب پوتین تا به حدی بوده که حتی درخواست می کند که اگر در ملاقات با مقام معظم رهبری عرف بر این است که پابرهنه در دیدار حاضر می شوند وی نیز این گونه و پابرهنه باشد.

 

بنا بر این گزارش ولادیمیر پوتین که هیچ تعلق مذهبی نداشته و شخصی لائیک به شمار می رود پس از دیدار با رهبر انقلاب می گوید که: با عنایت به مطالعاتی که من درباره مسیح داشته ام، در ملاقات با رهبر ایران تمام ویژگی‌های حضرت مسیح را در آیت‌الله خامنه‌ای دیده وبرایم متجلی شد.

 

هم چنین پوتین پس از ملاقات با رهبر معظم انقلاب، با شاره به درایت و تیزبینی های آیت الله خامنه ای می گوید : حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی کرد او تا به این حد همه جانبه نگر باشد. او حکیم ودانشمندی است که تصمیم گیری و تنظیم همه سیاستهای ایران توسط اوست.

 

پوتین هم چنین می افزاید ؛ با وجود درایت و هوش رهبری ایران هیچ خطری متوجه ایران نمی شود. من در ملاقات با ایشان معنای واقعی قانون اساسی جمهوری اسلامی و مفهوم ولایت فقیه و ولایت علمای دینی را که شنیده بودم فهمیدم.

گفتنی است که مقام معظم رهبری در حالی که معمولاایشان در ملاقات روسای جمهور در اتاق از مراجعین استقبال می کنند، برای اولین بار به استقبال یک رئیس جمهوری خارجی یعنی ولادیمیر پوتین رفته بودند .

 

منبع: مهدیون

 

پاسخ دهید

1 نظر

همه ی ایران سرای من است  ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۱:۱۲

سلام. یه منبع خوب بدین که بهش حرف هاشو شنید یا از یک سایت خبری خارجی مثل سایت های خبری خود روسیه این خبر رو گرفت اینطوری که فایده نداره دو فردای دیگه خیلی راحت این حرف ها تکذیب میشه. باید تا جای ممکن این حرف ها رو مستند کنیم. من تازه به جمع افسران جنگ نرم پیوستم.

انتظار ظهور (Mojtaba)  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۲:۱۰

سلام، متاسفانه منبع خاص و مستقیمی از روسیه نمیشناسم ولی این مطلب رو سایت های معتبر ایرانی گذاشتند..و ما هم اعتماد کردیم و گذاشتیم همچنین منبع ذکر شده..(مهدویون)

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!