آیا می دانید چرا شیاطین در دستگاه سیدالشهدا (ع) تشکیک می کنند؟

آیا می دانید چرا شیاطین در دستگاه سیدالشهدا (ع) تشکیک می کنند؟

 

آیا می دانید چرا شیاطین در دستگاه سیدالشهدا (ع) تشکیک می کنند؟ ...

 

 

تشکیک و شبهه افکنی در قلوب مردم در مورد اهل بیت (علیهم السّلام) خصوصاً دستگاه امام حسین (علیه السّلام)، شعائر حسینی (سلام الله علیه) و عزاداری ها و جریانات حضرت سیّدالشّهداء (صلوات الله وسلامه علیه)، شغل شیاطین است!

 

حضرت زینب (سلام الله علیها) از امیرالمؤمنین (علیه السّلام) روایت فرموده که آن حضرت در آخرین لحظات عمر شریف خود ضمن اخباری در مورد وقائع عاشورا فرمودند:
»»  إنّ إبلیس لعنه الله فی ذلک الیوم یطیر فرحاً فیجول الأرض کلّها بشیاطینه و عفاریته فیقول: یا معاشر الشیاطین! قد أدرکنا من ذریة آدم الطلبة و بلغنا فی هلاکهم الغایة و أورثناهم النار إلاّ من اعتصم بهذه العصابة؛ فاجعلوا شغلکم بتشکیک النّاس فیهم. ﻭ حملهم ﻋﻠﻰ ﻋﺪﺍﻭﺗﻬﻢ ﻭ ﺇﻏﺮﺍﺋﻬﻢ ﺑﻬﻢ ﻭ ﺃﻭﻟﻴﺎﺋﻬﻢ ﺣﺘﻲ ﺗﺴﺘﺤﻜﻤﻮﺍ ﺿﻠﺎﻟﺔ ﺍﻟﺨﻠﻖ ﻭ ﻛﻔﺮﻫﻢ ﻭ ﻟﺎﻳﻨﺠﻮ ﻣﻨﻬﻢ ﻧﺎﺝ؛ ﻭ ﻟﻘﺪ ﺻﺪﻕ ﻋﻠﻴﻬﻢ ﺇﺑﻠﻴﺲ ﻭ ﻫﻮ ﻛﺬﻭﺏ ﺃﻧﻪ ﻟﺎﻳﻨﻔﻊ ﻣﻊ ﻋﺪﺍﻭﺗﻜﻢ ﻋﻤﻞ ﺻﺎﻟﺢ ﻭ ﻟﺎﻳﻀﺮ ﻣﻊ ﻣﺤﺒﺘﻜﻢ ﻭ ﻣﻮﺍﻟﺎﺗﻜﻢ ﺫﻧﺐ ﻏﻴﺮ ﺍﻟﻜﺒﺎﺋﺮ.

 

« به درستی که ابلیس لعنه الله در آن روز (عاشورا) از خوشحالی به پرواز در می آید و در تمام نقاط زمین تمامی شیاطین، دستیاران و عفریت هایش را فراخوانده و جمع می کند و می گوید:

ای گروه شیاطین! همانا که ما انتقام و طلب خود را از ذریه آدم گرفته و به هدفی که در مورد آنان داشتیم رسیدیم و هلاکتشان را به نهایت رسانیده و به آرزوی خود دست یافتیم و ایشان را اهل جهنّم نمودیم مگر عده ای که به این جماعت {اهل بیت (علیهم السّلام)} متمسک و متوسل شوند و به دوستی آل محمّد (علیهم السّلام) پایدار بمانند؛

پس تا می توانید مردم را درباره آنها به شک اندازید (تمام تلاشتان و کارتان این باشد که درباره آنان در دل مردم شک و شبهه ایجاد کنید.) و آنها را بر دشمنى ایشان وا دارید تا بدین وسیله گمراهى مردم و کفرشان مسلم و محقق شده و نجات دهنده اى بر ایشان بهم نرسد؛ ابلیس با اینکه بسیار دروغ گو و کاذب است این کلام را به ایشان راست گفت، وى به آنها اطلاع داد اگر کسى با این جماعت {اهل بیت (صلّى الله علیهم)} عداوت و دشمنی داشته باشد هیچ عمل صالحى برایش نافع نیست چنانچه اگر با ایشان محبّت داشته باشد هیچ گناهى غیر از معاصى کبیره ضررى به او نمى رساند. »
[کتاب شریف کامل الزیارات: باب 88، حدیث 1]

 

مراقب باشیم...! 

این روزها شبهه افکنی ها و تشکیکات شیطانی لشکریان ابلیس بیش از پیش خواهد بود! و بدانیم تمام کسانی که امروز در قلوب مردم درباره اهل بیت (علیهم السّلام) به خصوص پیرامون جریانات امام حسین علیه السّلام و شعائر مقدسه حسینیه و عزاداری های حضرت سیّدالشّهداء صلوات الله علیه دائماً تشکیک و شبهه افکنی می کنند در هر لباسی که باشند در زمره شیاطین انسی و از سربازان و لشکریان ابلیس لعین هستند!

 

منبع: سبطین

 

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!