دست نوشته امام زمان،برای حکم نیابت آیت الله خامنه ای!!

دست نوشته امام زمان،برای حکم نیابت آیت الله خامنه ای!!

 

دست نوشته امام زمان برای حکم نیابت آیت الله خامنه ای !!!

آقا اصلا مگه ولی فقیه معصومه که باید به حرفش گوش کنیم ؟؟!!؟...

 

 

(برای مشاهده، روی دکمه پخش کلیک کنید و صبر کنید..)

 

  

 

 دانلود ویدیو:

 

 

حجم: 41 مگابایت

 

 

همچنین میپردازیم به یک سوال..

 

 

چرا به امام خامنه ای امام میگوییم؟

 

جواب به دو صورت است:


الف)جواب نقضیبه همان دلیلی که به اهل بیت (ع) و امام خمینی (ره) ،امام میگوییم به همان دلیل به مقام عظمای ولایت امام میگوییم.چرا خود کسی که این سوال را پرسیده به اهل بیت و امام خمینی ،امام می گوید. به همان دلیل هم ما به امام خامنه ای (حفظه الله) امام می گوییم.

 

ب)جواب حلی: که 5 جواب دارد:


1.اولا قاعده در هر نظامی چه اسلامی چه غیر اسلامی ،چه مردمی چه غیر مردمی، دمکراسی یا غیر دمکراسی و...(هرجورنظامی) نظرات و عقاید بانی نظام سند است (کلیه عقلا پذیرفته اند و نیازبه دلیل ندارد) و بانی نظام فرمودند که ولایت فقیه باید امام خطاب شود و در قانون اساسی ما 3 بار آمده که ولایت فقیه باید امام خطاب شود.


2.در شاخصی (میزان) که امام (ره) به ما دادند فرمودند که (مضمون کلام): هرآنچه را که غرب درصدد رد آن بود شما محکم به آن بچسبید و به کرات مشاهده شده که در تمامی شبکه های مخالف نظام جمهوری اسلامی بیشترین چیزی که تاکید بر نبود و رد آن شده است این بحث است که نباید به آقای خامنه ای امام گفته شود و آنها به شدت در حال پرورش این حرف هستند.پس ما طبق شاخص بانی نظام تاکید داریم بر امام بودن مقام عظمای ولایت فقیه یعنی حضرت آیت الله العظمی الامام سیدعلی خامنه ای (حفظه الله تعالی و ایده و ثبته و نصره)


3.سوء پیشینه ای که دیگران درست کرده اند که آقای هاشمی رفسنجانی در اولین نماز جمعه بعد از رحلت امام (2روز بعد از رحلت) در خطبه دوم نماز جمعه گفتند، که ما به جانشین امام که بانی انقلاب و نظام است امام نمی گوییم. در جواب او می گوییم که چرا شما به بانی نظام امام میگویید ولی چرا به جانشین او و حافظ نظام امام نگوییم.


4.در صحبتی که دکتر ولایتی (مشاور امام خامنه ای) با یکی از روسای دانشگاههای آلمان داشت پرسید (مضمون بحث):که چرا شما برای تعبیر از مقام آقای خامنه ای امام نمیگویید؟ او جواب دادکه اگر ما بگوییم رهبر که همیشه هم میگوییم شخصی مثل هیتلر یا ناپلئون و... در اذهان می آید و او را همانند سایر رهبرها جلوه میدهد ولی اگر بگوییم امام یک بار معنوی به همراه خود دارد که باعث میشود تمام امت اسلامی (کل مسلمانان جهان) دور آقای خامنه ای جمع شوند پس امام نمیگوییم تا دردسر برای خود درست نکنیم.


5.قرآن کریم که بزرگترین سند دین ماست برای کفار هم امام قائل است چنانچه در نص صریح قرآن کریم آمده (قاتلو ائمه الکفر)(سوره توبه آیه 12) مگر میشود کفار امام داشته باشند ولی ما امام نداشته باشیم.اگر بپرسید که امام داریم و او امام زمان (عج) است.جواب می دهیم آری صحیح است ولی آیا خداوندی که در نص صریح قرآن برای آب بدل (جانشین) قرار داده و فرموده (فتیمموا صعیدا طیبا) مگر میشود برای رهبری و امامت امت اسلامی که در زمان غیبت امام زمان (عج) است جانشین قرار ندهد و چه کسی بهتر از فقیه جامع الشرایط عالم به تمام مسائل دینی ،حکومتی،سیاسی ،نظامی و... وجود دارد که هم اکنون حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله) می باشند.


دعای شهید صیادشیرازی (رحمه الله) در قنوت نماز:
(اللهم احفظ امامنا الخامنه ای و انصره و ایده و و ثبته)

منبع: استمرار ولایت

 

 

 

رهبر عزیزم:

 

 

تا نفس دارم کنم از تو اطاعت رهبرم

 

 

 

بوده بر رخسار تو نور ولایت رهبرم

 

 

 

تاظهور حضرت مهدی دعایم این بُوَد

 

 

 

از گزند دشمنان باشی سلامت رهبرم

 

 

 

کورباد آنکه ندارد این ولایت را قبول

 

 

 

مرگ بر آنکه کند بر تو اهانت رهبرم

 

 

 

خطبه هایت خوارو رسوا میکند بیگانه را

 

 

 

مرحبابر اقتدارو آن شجاعت رهبرم

 

 

 

تو همان سردار عشقی ما همه سرباز تو

 

 

 

از تو میگیریم،چون اذن شهادت رهبرم.

 

 

 

دوستان می تونن جواب و نظر خودشونو در مورد این سوال که چرا به مقام عظمای ولایت امام خامنه ای، امام گفته میشه رو تو قسمت نظرات اعلام کنن..

 

 

 

 

پاسخ دهید

1 نظر

سحر  ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۰:۴۵

امیدوارم سالی که پیش رو دارین.... آغاز روزایی باشه که آرزو دارین.... پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^ خیلی مشتاقم به منم سر بزنید

انتظار ظهور (Mojtaba)  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۲:۱۰

ممنون. سال نوی شما و همه کاربران عزیز هم مبارک باشه ان شاءالله

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!