مقاله: نشانه‎های پایان دنیا (2)

مقاله: نشانه‎های پایان دنیا (2)

مقاله: نشانه های پایان دنیا 2

 

نشانه‎های پایان دنیا (2)

 

 وقتی بوش خود را « یدالله » معرفی می‎کند! ...

 

 

 

در اولین شماره از مجموعه مقالات «نشانه‎های پایان دنیا» به عنوان مقدمه‎ای کوتاه، به ارائه هدف از نگارش این سلسله مقالات و همچنین معرفی اجمالی آن پرداختیم.

مقاله: نشانه های پایان دنیا 1 (کلیک کنید)

 

همچنین عنوان کردیم که وجود برخی پیشگویی‎ها از نشانه‎های پایان دنیا در کتاب مقدس، باعث گردیده‎است که کشیشان مسیحی و علمای یهودی به تفسیر به رای آیات مربوط به وقایع آخرالزمان پرداخته و آن‎ها را در اختیار سیاستمداران و مردم عادی قرار دهند.
در این شماره در نظر داریم به فعالیت‎های سیاستمدران غرب مخصوصا دولتمردان ایالات متحده آمریکا، پیرامون سناریونویسی و آماده‎سازی افکار عمومی جامعه مسیحی پیرامون آخرالرمان مدنظر غرب برای اجرای سیاست‎های مبتنی بر تفکر انحرافی خود بپردازیم.

 

 

«هنگامی که به پیامبران گذشته درعهد قدیم و نشانه‎هایی که نبرد آرماگدون را پیشگویی می‎کند، باز می‎گردم از خود می‎پرسم ممکن است نسل ما شاهد وقوق این نبرد باشد؟ باور کنید این پیشگویی‎ها منطبق بر دوره‎هایی است که ما در کانون آن به سر می‎بریم» این سخنان «رونالد ریگان» (Ronald Reagan ) در جمع کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل در سال 1983 می باشد. وی در جایی می‎گوید: من از خدا می‎خواهم به من توفیق بدهد شلیک موشک هسته‎ای را فشار دهم تا جنگ آرماگدون آغاز شود.

 

قبل از ریگان،  «جیمی کارتر» (Jimmy Carter)  در مارس 1979 از اسرائیل بازدید کرد و در نطقی که در کنیست اسرائیلی ایراد کرد گفت: رابطه ما با مردم اسرائیل فراتر از یک رابطه ویژه است مسئله هم‎سرنوشی و هم‎پیمانی و نفوذ فرهنگ دینی یهودیت است. ما چیزی شبیه وحدت اخلاقی احکام و فرهنگ با شما یهودیان داریم."


«جورج بوش» (George Walker Bush) بعد از حادثه 11 سپتامبر اعلام کرد: ما می‎خواهیم اراده خدا را محقق کنیم و نیروهای اهریمنی و کشورهایی که محور شرارت هستند را نابود کنیم.
بوش در یکی از سخنرانی‎های خود مسئله «یدالله» را مطرح می‎کند و خود را زمینه‎ساز ظهور معرفی می‎کند . بوش معتقد بود از برگزیدگان خدا می‎باشد و در پی محقق ساختن اراده خدا در عرصه زمین است.

 


این تفکرات متاثر از ادبیات کتاب مقدس و از پیشگویی های آن است. 
شگفت‎انگیزترین قسمت این محقق ساختن اراده خدا، استفاده از جدیدترین روش‎ها و قابلیت‎های تبلیغاتی، آخرین آموزه‎های مبلغان کلیسای پروتستان توسط زبده‎ترین و شیک‎پوش‎ترین کشیشان البته بدون «زنار و ردا» با بیانی شیوا و با نقل قول کتاب مقدس از ظهور دوباره مسیح و محبت او و شفای بیماران سخن می‎گویند و هزاران انسان را در یک زمان به گریه می‎آورند. آنها با مژده قریب‎الوقوع بودن ظهور و دعاهای گرم دسته جمعی برای واقع شدن آرماگدون و کشته شدن موجودات شرور به دست سپاهیان خیر، تبلیغات گسترده‎ای را مدیریت می‎کنند.


جالب است بدانید اخبار تحلیل این پیش‎گویی‎ها از 1550 شبکه رادیویی و تلویزیونی ارائه می‎شود و 80 هزار کشیش، سخنران و مبلغ و 200 موسسه و کالج علمی و 100 هزار دانشجوی پروتستان در زمینه آخرالزمان به فعالیت شبانه‎روزی مشغولند

 


به آمار جالب توجه دیگری که دال بر آن است که مردم زیادی مخاطب این برنامه ها هستند دقت کنید:
روزانه 610 هزار خانوار از طریق 160 مرکز، برنامه تلویزیون «جری فال ول» را تعقیب می‎کنند یا این که در سال 1999 روزنامه نیویورک تامیز تصویر «لوییس پالاو» را در صفحه اول خود به عنوان یک پدیده اجتماعی چاپ کرد وی در 67 کشور جهان برای 12 میلیون نفر سخنرانی کرده است. (1)


این دست مبلغان از سالهای 80 میلادی وقوع حادثه ای بزرگ در سرزمین شام که به نبرد هسته‎ای خواهد انجامید را مطرح کردند. طرح عنوان‎شده این گونه بود که لشگری از دشمنان مسیح از عراق حرکت می‎کنند و پس از گذشتن از رود فرات به سوی قدس رهسپار می‎شوند ولی نیروهای مومن مسیحی راه این لشکر را سد کرده‎ و همگی در آرماگدون با یکدیگر برخورد خواهندکرد. آنان معتقدند که برای تعجیل در ظهور مسیح، مسیحیان باید کشور بابل(عراق کنونی) را نابود کنند و رودخانه فرات باید کاملا خشک شود.

 


در سرزمین بابل جنگی آغاز می‎شود و پادشاه بابل از تخت سرنگون و سرزمین آزاد می شود.
همه به دنبال تحلیل این آیه و منتظر به وجود آمدن این رویداد در منطقه بابل هستند. تحلیل این آیه در بین اعضای اجلاس مسیحیت صهیونیسیتی به نتایج زیر انجامید:


جزئیات این جنگ در نشست سالیانه 2002 در کانادا مورد بررسی قرارگرفت. در این جلسه پیشگویی‎های تورات مطرح شد و افراد سعی کردند در ایجاد و برقراری تطابق بین حوادث جاری پیشگویی‎ها نظر دهند. جنگ آمریکا علیه عراق در واقع نتیجه این نشست‎ها و تعبیر این پیشگویی‎ها بوده است.

 

  1- کتاب یدالله/ گریس هالسل/ صفحه12

   منبع : مصاف

 

  

دیگر قسمت های این مقاله :

 

قسمت اول : 

 

قسمت سوم : 

 

قسمت چهارم :

 

 

 

 

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!