زائران سامرا چگونه داعش را به چالش کشیدند ؟!

زائران سامرا چگونه داعش را به چالش کشیدند ؟!

پیاده روی اربعین

 

هزاران تن از عاشقان اهل بیت علیهم السلام، تهدیدهای تروریست ها را ناچیز گرفته و برای افسانه کردنِ خطرِ زیارت امامین عسکریین علیهما السلام، راهی سامرا شدند! ...

 

 

 

شهر سامرا در شمال بغداد، روزانه میزبانِ هزاران زائر از کشورهای عربی و اسلامی است که با نادیده گرفتن تهدید گروه های تروریستی، جان بر کف به زیارت امامین عسکریین می شتابند.
 
بر پایه این گزارش، همزمان با حرکت میلیون ها زائر به سمت کربلا برای شرکت در مراسم اربعین، هزاران تن از آنان به سمت سامرا حرکت کردند که این تعداد طی دو روز گذشته به شدت افزایش یافته است.
 
شمار زیادی از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق، به منظور تامین امنیت این زائران، در جادۀ بغداد به سمت سامرا مستقر شدند.
 
موکب های عزاداری حسینی نیز خدمات رسانی به زائرانی که راهی زیارت امامین عسکریین هستند را در دستور کار قرار داده اند.
 
در این میان موکب شهر "بلد" که آرامگاه امامزاده سید محمد فرزند امام هادی علیهما السلام در آن قرار دارد به نوبه خود همه نیازهای زائران را تهیه و در اختیار زائران راهِ سامرا قرار داده است.
 
شیخ "عمار البلداوی" مسئول یکی از هیئت های خدمات رسانی به زائران در مسیر بغداد به سامرا به خبرنگار شبکه العالم گفت: شمار زائرانی که عازم زیارت امامین عسکریین علیهما السلام هستند، بسیار زیاد است به همین سبب ما تهیه ۱۰ هزار وعده غذا برای توزیع در سه ساعت مشخص طی روز را در دستور کار قرار دادیم.
 
یکی از خادمان موکب به خبرنگار شبکه العالم گفت: جوانانِ ما، جنایت های داعش را نادیده گرفته و در خط مقدم جنگ با آنان ایستاده اند، بنابراین چرا ما در راه خدمت به زائران و حمایت از شهر و جاده کاظمین تا سامرا همت نکنیم.
 
درهمین حال زائران، از تدابیرِ امنیتی استانداری صلاح الدین ابراز خرسندی کردند و آن را موجب روان شدن حرکت عزاداران و ناکامی گروه های تروریستی در بازداشتن زائران از نزدیک شدن به سامرا ارزیابی کردند.
 
 
 
کانال تلگرام ما
 
 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!