راهپیمایی اربعین و معرفی امام حسین(ع) به دنیا

راهپیمایی اربعین و معرفی امام حسین(ع) به دنیا

 

راهپیمایی اربعین و معرفی امام حسین(ع) به دنیا ...

 

 

دریافت فایل تصویری : 

 

متن سخنرانی:

آقا صاحب الزمان خودش را به امام حسین(ع) معرفی می‌کند. یعنی چی؟

یعنی یکی از روش‌های نزدیک کردن ظهور، معرفی امام حسین(ع) به کل دنیا است. چرا؟

تابلوی حسین بن علی(ع) میرود بالا، همه حسین(ع) را می‌شناسند. اینجاست که آقا صاحب الزمان(عج) وقتی تشریف می‌آوردند می‌گوید حسین را دیدید، من منتقم او هستم.

شما این اربعین را راهپیمایی عادی نبینید، اصلا عادی نبینید، اصلا عادی نیست.

 

هیچ چیز آن با قواعدی که ماها دیدیم تو زندگی و دور و برمان نمی‌خواند.

اصلا کانهو به یک بار جامعه ظهور دوباره شکل می‌گیرد، اصلا شنیدید پس از ظهور امام زمان،‌ مردم دست می‌کنند تو جیب هم پول بر می‌دارند، هیچ کی به هیچ کی کار ندارد، هر کی هر چی داره میگه عزیزم بیا مال تو، اینها را در راهپیمایی اربعین می‌بینیم.

 

تنها جایی است که ما بدون اینکه غذا برای خودمان بر داریم، بدون اینکه حتی جایی برای خودمان پیش بینی کرده باشیم، راه می‌افتیم می‌رویم.

آیه قرآن داریم خدا می‌گوید تو اینهمه موجود من خلق کردم، شما تنها موجوداتی هستید که غدایتان را با خودتان بر می‌دارید. خدا به ما آدمها می‌گوید ها، میگه اینهمه موجود من آفریدم شما تنها کسایی هستید که غذاتون را با خودتان بر می‌دارید، اونا به روزی دادن من اعتماد دارند.

 

اما شما می‌بینید در راهپیمایی اربعین، ‌پیاده راه می‌افتند میروند، نه به آب فکر می‌کند، نه به غذا فکر می‌کند، نه به استراحتگاه فکر می‌کند....

دیدید چه جوری است دیگر، منت آدم را می‌کشند، طرف گریه می‌کند، اشک می‌ریزد، میگی آقا نمی‌تونم غذا بخورم ناراحت می‌شود اشک می‌ریزد.

جالب است اربعین تمام می‌شود، خانه طرف خوابیدی، میگه عزیزم یا پول بده یا پاشو برو!

اصلا انگار یک پرده‌ای را می‌کشند دوباره می‌اندازند.

این راهپیمایی اربعین الان کل دنیا را به هم ریخته است.

 

یکی از اهداف و برنامه‌های آوردن داعش به عراق این بود که محرم جلو راهپیمایی اربعین را بگیرند، که برخی از ترس داعش نروند تا این کوچک بشود.

می دانید که راهپیمایی اربعین، بزرگترین راهپیمایی کره زمین است. 17 میلیون نفر پیاده راه می‌روند.

تمام دنیا میگن اینها کین؟ اینها چیکار دارن؟ کجا میرن اینها؟

دیدید کتاب گینس دنبال بهترین‌ها،‌ بزرگترین‌ها و بیشترین‌هاست.

 

میگن اینها کجا دارن میرن؟ میگن اینها دارن میرن زیارت حسین بن علی(ع)

اینهمه سختی میکشن وارد کربلا میشن از همون دور میگن "صلی الله علیک یا اباعبدالله" از همونجا هم بر میگردن.

 این شعارشون است: "ابد والله ما ننسی حسینا" والله ای فاطمه زهرا تا ابد ما حسین را فراموش نخواهیم کرد. این یه سلامشون را می‌دهند و برمی‌گردن میرن.

کل دنیا مونده؟ میگن بابا اینا رو میخوان بکشن بازم نمیرن!

 

مگه راستی حسین کیه؟

ها تموم شد، این سؤالی است که اون غربیه وقتی از خودش میپرسه دیگه میوفته تو تله!

اون فقط کافیه باید ببینه حسین کیه. «إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةٌ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً»

 

چند وقت پیش یک خانم مستبصر (افراد تازه مسلمان کسانی که تازه به مذهب تشیع راه یافته‌اند) از یکی از کشورهای شرق آسیا به دفتر ما (مؤسسه مصاف) آمده بود. خیلی آدم جالبی که چجوری تحقیق کرده بود و شیعه شده بود. بعد صحبت از امام حسین شد ایشون گفت: "این امام حسین را در انجیل به من نشون بده، در سخنرانی شما شنیدم"

من در لپتاپم انجیل دارم براشون نشون دادم، شُرشُر اشک می‌ریخت، دیگه کنترلش رو از دست داده بود اصلا یادش رفته بود کجاست، دیگه اون تیکه‌ ها را به زبان مادری خودش نمی‌دونم روضه می‌خووند چی می‌خووند گریه می‌کرد.

 

می‌دونستید دیگه در انجیل آیه داره: «از نشانه‌های ظهور پسر انسان این است که جمیع امت‌های زمین سینه‌زنی کنند» پسر انسان یعنی آقا صاحب الزمان

خود جیمز هاکس نویسنده کتاب مقدس میگه نزدیک هشتاد و خرده‌ای بار «پسر انسان» تکرار شده در کتاب ما، فقط سی تاش مسیح است اون پنجاه تای دیگه را نمی‌دانیم کیست.

ما می‌دانیم کیست...



منبع: به سوی ظهور

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!